Adele - Set Fire To The Rain

Waiting You to be Mine ♥

salam semua . act aku da lme x update blog aku nie . if aku adew story jew , aku akn bkk blog n update smthing kat blogg nie . aku pun x dew lahh pndai sngat psl blog nie . back to the story, sbnr yew aku masih syng kan ex akuu >.< setiap kli aku onl msti aku bkk(stalker) profile FB  dia . pas uhh tngok-2 status n gmbar dia . maybe aku akan amik mase kot nak lupakn dia . btw tiap kli aku nak lupakan dia , tiap kli jgk lahh bnyk bnda yg mengingatkan dia kat akuu . so aku da x thu lahh mcam mnew cara yew nak melupakan dia . smpai saat nie aku masih ingatkn kat dia :/ skunk nie dia da adew kapel baru . so aku rse jeles n sedih sngat-2 . bnda yg mmbuatkan aku bngang dngan dia, boyfiee dia 2 aku kenall sngaat . then aku thu boyfiee diaa camm mnew . sbb 2 aku x lehh terima dia kapel ngan bdkk uhh . erghhh . menyesal x sudah aku clash ngan dia . mungkin da tkdir kott . so ptt yew aku kena terima . act dia adew twitter so aku stalker lahh twitter dia . aku appreciate sngat coz dia masih gunakan agie gmbar dia dngan teddy bear yg aku bgi kat dia sempena hari jadi dia yg ke 14 maybe dia masih ingat kat aku kot sbb 2 dia pkai gmbr 2 ataupun aku jew yg mengharap sngat dia sayang kan aku . wlaupun dia gunakan gmbr 2 dkt twitter dia, aku tetap appreciate .  so aku harap sngat dia still simpan barang yg aku bgi kat dia . n lastly aku nak mntak maaf sngat-2 kat dia coz aku masih smpn semua gmbar dia yg aku amik dkt fb . dia da suruh aku buang gmbar 2 tpi aku x buang gmbar dia . don't worry aku akan simpan gmbar awak elok-2 . hope awak happy ngan boyfiee baru awak n do well your PMR . LOVE YOU .
thanx a lot for read my story . press button like kat bawah nie k . thank you .^_^ .